czwartek, 9 lipca 2009

Tabela odwiedzin/Visitors Table

[PL]
Przeglądając dzisiaj rano Internet, natrafiłem na stronę, gdzie można wygenerować tabelę odwiedzin wg państw. Zapewne niektórzy z Was zauważyli ów tabelę na moim blogu. Z ciekawości wrzuciłem ją tutaj i muszę powiedzieć, że jak na razie jestem mile zaskoczony. Oczywiście Polska dominuje, ale od rana nazbierało się już 11 krajów, z których odwiedzono mój blog. Do tego, w maju br. blog obchodził pierwsze urodziny, o których na prawdę zapomniałem. :D Mimo wszystko, chcę podziękować za czytanie bloga wszystkim. :)
[ENG]
I put a table on my blog, that shows countries which have visited my blog. There's 11 countries yet, and I have to thank you all, even if some of you don't understand any word here. :D This blog had a birthday in Mai, but i completly forgot about it. Anyway there will be next birthday, that I'll remember about. By the way I recomend you Google Translator, it's not perfect, but better than none. :D Sorry for my bad english, and again, thank you very much! :)

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

well, i'm from germany and i really don't understand *any* word. but i like your mockups and screenshots ;)
worth to have this blog in my rss-reader :)
greetings

Podstavsky pisze...

A, no czytamy, bo jest kozacki :) Oby był redagowany jak najdłużej - po prostu przyjemnie jest tutaj wejść i poczytać!

Tomasz Dudzik pisze...

Thanks for that :) Really :)

wojTrek pisze...

Ten niemiec to ja! Tyle, ze nie jestem niemcem;-)

Adam pisze...

Co do contentu... Brakuje mi nieco kolejnych rewizji rozwojowych, wszak w trunku juz pewnie sie gotuje od ekscytujacych nowych funkcji :). Za bardzo nie wiadomo co sie dzieje w kuchni tych, co nam gotuja potrawe zwana KDE :). Odkad zabraklo nowych recenzji, Twoj blok stracil na jakosci (imho), no ale.. moze sezon ogorkowy? :). Niemniej gratulacje i oby tak dalej... i oby wiecej rewizji :P

Tomasz Dudzik pisze...

Spokojnie, kolego. Nie zapomniałem o rewizjach. Problemem jest to, że w czasie gdy najnowsze wydanie ma ujrzeć światło dzienne, to programiści skupiają się nad tą wersją, a nie trunkiem. Stąd też, nie ma zbyt wielu nowości, a właściwie wcale. Chyba, że niewidoczne. Jak będzie o czym, to na pewno napiszę :)

Mazur pisze...

UK tutaj :-)!

© 2010 Tomasz Dudzik