sobota, 20 września 2008

KDE4+NVIDIA=nowy bug?

Dzisiaj przypadkiem odkryłem problem 'czarnego' pulpitu podczas przełączaniem się między wirtualnymi pulpitami, przy używaniu pluginu siatki pulpitu oraz kostki pulpitu. Lubię efekt rozmazania, a więc miałem owy plugin włączony w efektach KWina. Dzisiaj przypadkiem wyłączyłem ten plugin i zauważyłem, że KDE przyspieszyło. Lekko się zdziwiłem, no ale nic. Przy próbie przełączenia się między wirtualnymi pulpitami o dziwo nie miałem efektu 'czarnego' pulpitu. Aby się upewnić, czy to plugin rozmycia wywołuje ten problem aktywowałem go jeszcze raz i okazało się, że mam rację. Nie wiem teraz tylko, czy to błąd w samym KWin-ie, czy w sterownikach Nvidii. Biorąc jednak pod uwagę wszystkie dotychczasowe problemy sterowników stawiam właśnie na nie. Zgłoszę zaraz błąd na bugs.kde.org, tylko serwerek wyłączyli, bo coś nie mogę się połączyć z tą stroną. Sam jestem ciekaw kto tutaj zawinił. Właśnie pomyślałem o sprawdzeniu skalowania okna konsoli i efekty są poprostu bardziej niż zadowalające.

Brak komentarzy:

© 2010 Tomasz Dudzik