czwartek, 3 lipca 2008

Wygląd Firefox-a 3.0 w KDE ciąg dalszy

Mały i bardzo łatwy trick, który daje nam wygląd Firefoxa zbliżony do tego z Windows. Aby tego dokonać wystarczy skopiować katalog chrome z Windowsowej wersji przegladarki i zastąpić nim katalog chrome w Linuksowej wersji. W Windows katalog ten znajduje się w C:/Program Files/Mozilla Firefox, a w Linuksie w /usr/lib/firefox,bądź /usr/lib/firefox-3.0.
Pliki należy zastąpić z konta root-a np: przez odpalenie Konqueror-a jako root
Wygląd przeglądarki nie zmieni się na identyczny. Zmianom ulegną ikony, oraz otrzymamy efekt fade-in podczach najechania kursorem na pasek tabów. Dodam, że korzystam z GTK-QT-engine, jak zapewne większość użytkowników KDE. Użytkownicy GNOME nie muszą tego robić. :D
Jak zawsze zrzucik:

2 komentarze:

Macius pisze...

No super ale ja nie mam windowsa :) wiec i firefoxa na winde jak mam sobie skolowac ten katalog??? :P przeciez na wine nie bede instalowal bo mi sie nie chce ;p

Tomasz Dudzik pisze...

Ja akurat mam z wine. Poza tym jak chcesz, to mogę gdzieś wrzucić paczuszkę ;D

© 2010 Tomasz Dudzik