piątek, 1 lipca 2011

Być dla kogoś inspiracją

Nie ukrywajmy, że pierwszym w Polsce bloggerem o KDE4 był Korneliusz Jarzębski. Przez długi czas obserwowałem jego bloga, zachwycając się nowościami jakie niesie kolejne wydanie KDE serii 4. Wszystko to, co widziałem i czytałem skłoniło mnie nawet do własnych kompilacji KDE SC ze źródeł. Długo zastanawiałem się czy chcę mieć własnego bloga. Zastanawiałem się, co poza wieściami z KDE i świata Otwartego i Wolnego Oprogramowania będę tu umieszczał. Przyznać muszę, że jestem zadowolony z dotychczasowych osiągnięć. Był czas, gdzie długo nic nowego się nie pojawiało, był czas, że pojawiało się kilka nowych wpisów dziennie. Z tego miejsca również chciałbym podziękować wszystkim czytelnikom.

Ostatnio dostałem maila, w którym Thomas Seeger wyraża swoje zadowolenie z informacji publikowanych na moim blogu. Thomas założył również swój dla niemieckiego grona użytkowników KDE. Inspiracją do założenia własnego bloga był mój, tak samo, jak blog Korneliusza dla mnie.

Auf die Idee zu diesem Blog bin ich durch Tomasz gekommen.

Te słowa padają na blogu Thomasa. To miłe, nie ukrywam. Myślę, że razem możemy uczynić blogowanie o KDE i innych ekscytujących informacja ze świata Open Source lepszym i ciekawszym.

1 komentarz:

GregKoval pisze...

Powiem szczerze, że dla mnie wpisy Korneliusza też były wielką inspiracją. Teraz, gdy on pisze, że bardzo podobają mu się moje teksty to jest to większa pochwała niż liczba czytelników odwiedzających stronę. Kiedy tu także trafiłem to pomyślałem, że jednak o KDE nie jest tak sucho jak się wydawało wcześniej.

© 2010 Tomasz Dudzik