wtorek, 29 grudnia 2009

Podsumowanie ankiety

Ostatnio sprawdzałem za co moi czytelnicy lubią Linuksa. Wychodzi na to, że jednak wygląd ma znaczenie. :D Najwięcej głosów zdobyło KDE4 na równi z wolnością wyboru. Co ciekawe, nikt nie postawił tylko na bezpieczeństwo. Aczkolwiek są tacy, którzy postawili na wszystko. A oto szczegółowe wyniki:


  • ...bo jest darmowy - 1 (4%);

  • Spełnia moje wszystkie wymagania - 5 (22%);

  • Za KDE 4.x - 7 (31%);

  • Jest bezpieczny - 0 (0%);

  • Za wygodę pracy - 2 (9%);

  • Za GNOME - 0 (0%);

  • Za otwarty kod źródłowy - 2 (9%);

  • Za wolność wyboru - 5 (22%)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Te ankiety są chyba zbyt mało widoczne, albo ja ślepy jestem ;-)
Nie przypominam sobie abym tu jakąś ostatnio widział ;-)

Cykus pisze...

hehe no też pamiętam, że głosowałem ale gdzie ta ankieta była to nie mam pojęcia. Oddałem głos, że ma wszystko czego mi potrzeba jako programiście. Pozdrawiam!

Tomasz Dudzik pisze...

Ankieta była, ale jak zawsze po opublikowaniu wyników w poście, usunąłem ją :) W każdym bądź razie wyniki są prawdziwe :D

© 2010 Tomasz Dudzik